tag guidemy fanfictionsmy stuff's tag guide
that will probably land on ao/kaga search tag (due to anon’s “ao kaga” maybe you want to resend that ask and censor it somehow

i thought so too but uuuhh……….
anyway IMPORTANT WARNING FOR all the next asks anyone will want to send me:

if you talk about ships, pls write them as ao/kuro or ao*kuro so that it doesnt come out in the search tags so that angry fangirls wont raid my inbox asking for explanation so that ill be happier
Anonymous: is aokaga your notp? ive joined the fandom like a few months ago and i thought the no. 1 ship would be aokuro (because of obvios reasons) and then i discovered everyone ships aokaga and like omg why, i just really feel like 'no', idk it sucks having the no.1 ship as notp and theres so little aokuro it makes me sad.

cough ao/kaga is indeed one of my notps, yes… LOL IM SORRY THAT’s probably because, if you’re indeed only a few months old fan (?? THIS SOUNDS WEIRD) it means you got into it when season 2 was rolling which was meant to bring about an onslaught of ao/kaga just as season 1 brought one of ao/kise. it’s painful, i know. i’ve been there. i’m still being very much there.

BUT bc there’s a but

don’t think ao/kuro isn’t just as big, because it actually is?? there might be little ao/kuro NOW (which i know is painful, even more if you see notps everywhere instead) but i think there’s a lot around in general; also (my own probably biased opinion) i think it’s a ship that has maaaany good fanfictions, doujinshi, fanarts and dedicated fans here and there that are always ready to literally cry together with you about ao/kuro if you knock on their door LOL

then again maybe i’m not the right person to talk to because i myself have entered a pretty inactive stage in this ship (considering i wrote/did lots on it in earlier days). but it’s really not because i’ve fallen out of love with them. it’s just that… they’re so perfect?? the manga is 80% about them?? “it was always you tetsu”???? WHAT IS THERE TO SAY MOre after teikou arc ive just started lying here looking at the sky doing nothing bc in nirvana your only occupation is to bask in the light. 

all this to say i dont remember what anymore but basically dw no 1 ships come and go but ao/kuro stays dfffffffffrèforever 

(????)

octoberrainfall252:

Not taking any chances

kikoeterukai: Le tue foto procurano alla mia esistenza un profondo senso di OMG e ODDIO TI ODIO e TANTA INVIDIA e TI AMO e sono confusa.

TI DIRO’ le mie foto procurano A ME STESSA un profondo senso di omg e oddio ti odio verso la me stessa del passato che a differenza della me del presente, già di nuovo sprofondata nei traumatici e oscuri inferni del mondo universitario, abiterà per sempre là in giappone

(singola lacrima)

suimasendeshita: HI FRIEND I HOPE YOU HAD FUN ALSO CONGRATS ON THE MERCH i hope you enjoy your porn

SSSHH DONT SAY IT OUT LO U D no one but the entire internet must know

steamingwonderland: Armo yes.

cries

kiteflower replied to your post: kiteflower ha risposto al tuo post “ay…

i DIDN”T MEAN IT THAT WAY but sure take it that way, take it both ways, take it all 11 ways

THE SHADINESS OF YOUR SENTENCES IS INCREASING

(Source: theonion)

popularboyfriend:

guy:

*slides you $20* pls stop ignoring me

hey look a $20 bill

(Source: guy)

a-low-key-art:

This is how aokuro works in my mind

based on a thing I saw on my dash and remembered today

manaorin:

적흑 좋다는 캡션 말고는 쓸게 없다 

manaorin:

제가 적흑적을 참 좋아하는데요

forlorndean:

deansdamnation:

cookiegirl226:

ihaveahugedirk:

sodigress:

mishethequiche:

alwaysacatch:

Supernatural | 1.01 Pilot

THEY’RE BABIES OMG

YOU’RE SO TINY

image

Sam still thinks he’s gonna get back on Monday

dean’s eyes are still green

that was uncalled for.

(Source: fallenbadass)

sapphylicious ha risposto al tuo fotoset
YOU WERE LIVING THE DREAM haha amazing.

I WAS FOR REAL

I DID VENTURE ALL THE WAY TO THE MOST BACKWATER PARTS OF TOKYO TO REACH SOME OF MY PILGRIMAGE STEPS BUT I HAVE NO REGRETS